TELESALES & CUSTOMER CARE

Sjednáme obchodní schůzky, zvýšíme objem objednávek vašich produktů či služeb, vytvoříme správný call script, oslovíme ty správné zákazníky, vytvoříme novou databázi či aktualizujeme současnou, předejdeme ztrátě vašich zákazníků, přimějeme vaše neplatící zákazníky k úhradě faktur, napravíme platební morálku vašich problémových zákazníků.

Prodej služeb po telefonu   (Telesales)

– Nabídka a prodej produktů a služeb prostřednitvím telefonického horovu

Aktualizace databází (Teleupdating)

– Prověření a aktualizace kontaktů vámi dodaných databáz

Sjednávání schůzek

– Sjednávání schůzek prostřednictvím telefonického hovoru

Ověřování kvality prodeje ( Verifikace)

– Zpětné ověřování kvality prodeje a spokojenosti zákazníka v případě, že nejste spokojení s kvalitou prodeje vašich obchodních zástupců, preventivní ověřování kvality

Retenční linka (WinBack)

– Získání zákazníka zpět a přesvědčení ke zpětvzetí výpovědi smlouvy

Vymáhání pohledávek (Telefonické upomínání)

– Vymáhání metodou profesionálně vedené telefonické upomínky